Kako su društvene mreže preoblikovale turističku industriju?

Džeremi Džensi (Jeremy Jauncey) je izvršni direktor i osnivač Beautiful Destinations, nagrađivane kreativne agencije koja stoji iza nekih od najinovativnijih svetskih brendova za putovanja. Kako kaže, društvene mreže su preoblikovale turističku industriju, prenosi Euronews.

  • Vodeća turistička tela sugerišu da će do 90% putnika rezervisati putovanje na osnovu sadržaja koji prvo vide na društvenim mrežama. Dakle, za mnoge od nas, prvi put kada razmišljamo o destinaciji ili smo inspirisani destinacijom, to je zato što skrolujemo kroz Instagram ili smo na TikTok-u – navodi i dodaje:
  • Čak 40% mlađih putnika zapravo više ne koristi Google pretragu ili Google mape. Oni ulaze u TikTok i Instagram, a zatim upisuju heštegove mesta, restorana u koji žele da odu, kako bi ih istražili. Tako da mislim da je to veoma velika promena koja počinje da se dešava unutar tih platformi, kada je reč o načinu na koji ljudi zapravo otkrivaju putovanja.

Često opisivan kao kreator promena u životnoj sredini, Džeremi je veliki zagovornik održivog putovanja.

  • Potrebno je podstaći ljude da idu na mesta na koja možda ranije nisu bili. Društvene mreže su neverovatan način da se to uradi – kaže.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *